Pult centralizované ochrany

 

PULT CENTRALIZOVANÉ OCHRANY je připojení Vašeho elektronického zabezpečovacího systému (EZS) na náš pult centralizované ochrany (PCO) pomocí telefonního, radiového a GSM spojení.

Náš pult centralizované ochrany je vybaven dvěma na sobě nezávislými monitorovacími systémy pro příjem telefonických, radiových a GSM signálů ze střežených objektů. Systém ochrany je sjednáván s každým klientem individuálně.

Zákazníci jsou připojeni na pult centralizované ochrany, který obsluhuje stálá operační služba (centrální operační středisko). Toto středisko je v nepřetržitém spojení s výjezdovými vozidly. Zásahová vozidla okamžitě reagují na pokyn z centrálního monitorovacího střediska a provedou výjezd na objekt, odkud bylo přijato poplachové hlášení.

Neméně důležitá je i spolupráce s policií, která je okamžitě přivolána v případě, že byl prokazatelně spáchán trestný čin. PCO může obsahovat tlačítko v nouzi, vyhlašuje poplašná hlášení, technické a technologické stavy, tísňová volání, vyhlásí požární poplach atd . Přijímá hlášení všech funkcí připojeného systému Vašeho EZS. Naše technická úroveň zaručuje včasnou lokalizaci místa narušení objektu a tím i efektivní a včasný zásah výjezdové skupiny.

 

  • NON-STOP dispečink střeží Váš majetek 24 hodin denně.
  • PCO vyhlásí poplach a ihned vyjíždí zásahové vozidlo.
  • Po vyhlášení poplachu posádka objekt zkontroluje.

 

JSME TAM, KDE NÁS POTŘEBUJETE
Přestože sídlem centrálního střediska je Praha 10 - Uhříněves, zajišťujeme tuto službu v oblasti: celá Praha, Praha - východ, Praha - západ. PCO střeží Váš objekt 24 hodin denně. V případě ohrožení Vašeho majetku zasáhneme během několika minut vlastními zásahovými vozidly. Zásahová vozidla pravidelně kontrolují především v nočních hodinách připojené objekty.



V rámci PCO zajistíme projekt, instalaci a servis bezpečnostního zařízení pro byty a rodinné domky, obchody, banky, restaurace, kanceláře a jiné komerční objekty. Pozn.: (monitorovat lze prakticky cokoliv: kotle, teploty, stav vody, přítomnost plynu, funkčnost technologických zařízení).

JEDEN MĚSÍC ZDARMA
Pro všechny nově připojené nabízíme první měsíc ZDARMA (+ dva zkušební výjezdy zdarma). Pokud jste již připojeni na PCO u jiné agentury - vyzkoušejte si v rámci jednoho měsíce připojení i k nám a porovnejte kvalitu našich služeb a rychlost výjezdu.

CENÍK   - {download PDF} -

 
 
 

Co musíte udělat aby ste se mohli připojit na pult centralizované ochrany společnosti GRIFFIN a.s.

 

Tři kroky k připojení na PCO

Nejjednodušší cesta, jak zajistit připojení zabezpečovacího systému na pult centralizované ochrany je kontaktovat bezpečnostního konzultanta, který na základě Vámi sdělených informací a požadavků zajistí vše potřebné:

Krok 1: Elektronická zabezpečovací signalizace

 Elektronická zabezpečovací signalizace (též EZS) vyhlašuje poplach v případech, kdy nepovolaná osoba vstoupí do střeženého prostoru, při vzniku požáru a dalších hlídaných stavech.  Zabezpečovací systémy. Poplach je vyhlášen lokálně (houkají sirény), informace o poplachu může být přenesena na Pult centralizované ochrany ( PCO). Přenos dat umožňují všechny stávající ústředny zabezpečovacích systémů, často je však nutné je doplnit o komunikační zařízení.

Krok 2: Komunikační zařízení

Většina současných ústředen zabezpečovacího systému umožňuje posílat data na pult centralizované ochrany pouze pomocí telefonního komunikátoru. Telefonní komunikátor však vyžaduje přítomnost pevné telefonní linky v objektu, tento způsob přenosu dat je navíc drahý a pachatelem snadno napadnutelný. Proto je zabezpečovací systém obvykle doplněn o některý z bezdrátových komunikačních zařízení. Nejčastěji se jedná o rádiový vysílač nebo GPRS komunikátor.

Krok 3: Instalace EZS a připojení  a výběr služby PCO

Instalaci EZS a komunikačního zařízení a nastavení přenosu informací provede naše technická skupina.Před zahájením služeb PCO je ještě třeba sepsat Smlouvu o poskytování služeb pultu centralizované ochrany. Ve smlouvě je podrobně popsán střežený objekt, postup při kontrole objektu zásahovou skupinou, druh zvolené služby a její nastavení a další údaje potřebné pro řádné plnění služeb.

Pokud jste došli až ke kroku 3, děkujeme Vám za Vaši důvěru a věříme, že se stanete dalším z řady spokojených zákazníků společnosti GRIFFIN as